Gyakran Ismételt Kérdések

Rendelés és visszaküldés menete

Hogy tudok rendelni?

Nálunk nagyon egyszerű a rendelés is. Ha már kiválasztotta a megfelelő terméket a navigációs menünkből, keresőből vagy külső linkről eljutva, akkor csak a “KOSÁRBA TESZEM” gombra kell kattintania. Ha variálható terméket vásárol, előbb válassza ki, melyik színt vagy egyéb opciót szeretné kérni. Ezután felugrik egy ablak, hogy sikeresen be került a kosárba a termék, majd a jobb felső ikonsornál húzza az egeret a “kosár” ikonra. Itt megnézheti kosara tartalmát, vagy a “pénztár” gombra kattintva egyből tovább is léphet a fizetés oldalra.

Regisztrálnom kell a vásárláshoz?

Nem szükséges regisztrálni a vásárláshoz, vendégként is leadhatja rendelését. Azonban rengeteg előnnyel jár, ha regisztrál. Fiókjába belépve láthatja eddigi rendeléseit, bármikor letöltheti számláit, könnyedén nyomon követheti rendeléseinek állapotát.

Kivel tudok beszélni, ha bármi kérdésem lenne?

Tucatnyi elérhetőségünk van, amelyeken biztosan utol tud érni minket. Telefonon, emailen, facebookon, messengeren, viberen, stb.stb.stb.
Elérhetőségeinket a Kapcsolat oldalon, illetve minden lap tetején és alján megtalálja.

Hogy tudom lemondani vagy módosítani rendelésem?

Rendelését a kiszállítás megkezdéséig bármikor lemondhatja telefonon vagy emailen.
A kiszállított, de át nem vett rendelése után a következő rendelésénél felszámoljuk az előző szállítási díjat is.

Hogy tudom nyomonkövetni rendelésem?

Ha regisztrált fiókot, könnyen nyomon tudja követni rendelését a fiókjába lépve. Vendég vásárlóként a Rendelés Nyomonkövetése oldalon tudja ellenőrizni a rendelési szám és a rendeléskor használt email címe megadásával.

Hogy tudom visszaküldeni a terméket?

Ez is egyszerű, mint a vásárlás. Az Áruvisszaküldés és Elállás oldalunkon tájékozódhat a követleményekről és a visszaküldés módjáról. Elállási jog gyakorlásakor az elállási szándékát előre, írásos úton (online felületünkön, emailen vagy postai úton) kell jeleznie, majd ezután megkeressük Önt a megadott elérhetőségeken a további teendőkkel kapcsolatban. Az előre nem jelzett áru visszaküldéseket nem tudjuk fogadni.

Fizetéssel kapcsolatos információk

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Webáruházunkban online bankkártyás és utánvétes fizetésre van lehetősége. Utánvétes fizetésnél a GLS futárnál készpénzzel, a GLS Csomagpontokon és a Csomagküldő.hu átvevőhelyeken készpénzzel és bankkártyával is tud fizetni. Személyes átvétel és FOXPOST csomagautomatás kiszállítás esetén csak bankkártyával tud fizetni.

Biztonságos az Online fizetés?

Az internetes bankkártyás fizetés a közhiedelemmel ellentétben teljesen biztonságos és semmivel sem kockázatosabb mintha a CBA-ban vagy a Tesco-ban fizetne kártyával azért amit vásárol. A mi felületünk minden hivatalos kritériumnak eleget tesz, cégünk (IT-Droid Bt.) leinformálható, https protokollt használunk fizetési oldalunkon is, adatai egy titkosított csatornán keresztül továbbítódnak a bankkártyás fizetési központba. Az adatait sehol senki nem tudja visszafejteni, kizárólag a bankfiók tudja felismerni, hogy a kifizetést jóváírja nekünk.

A fizetési szolgáltatónk a dán Paylike.

Szállítással kapcsolatos információk

Milyen szállítási módok közül választhatok és mennyibe kerülnek?

Tucatnyi kényelmes szállítási mód közül választhat. Ezeknek pontos listáját és aktuális díjait az Általános Szerződési Feltételek Szállítási Módok pontjában találja meg.

Mennyi időbe telik a szállítás?

Ez attól függ, hogy készleten lévő terméket vagy rendelhetőt vásárolt meg, illetve a szállítás vagy átvétel módjától. Készleten lévő termékeket akár aznap, de legkésőbb másnap útjára engedjük. Ezután szállítási módtól függően a visszaigazolásunkat követő másnap, de maximum harmadnap át is veheti csomagját (GLS másnapra szállít). Személyesen akár már aznap is átveheti rendelését. A csomagok mind nyomonkövethetőek, a csomagok feladásakor nyomkövetési számot kapnak, ez a futárszolgálatoknál pontosan nyomonkövethető.

Külföldre is szállítanak?

Nem, azonban külföldről is le lehet adni a rendelést, de a termékek elszállításáról már maguknak kell gondoskodni. Magyarország területén belül a meglévő szállítási módok kérhetőek, de onnan már nem mi szállítjuk tovább.

Nem akarok fizetni a szállításért, személyesen is átvehető?

Természetesen, akár még aznap át is veheti rendelését, miután visszaigazoltuk, hogy készleten van és átvehető (emailen és sms-ben is küldünk értesítőt). Átvételi pontunkon hétköznap 9-17 óra között nyílik erre lehetőség.
A biztonság érdekében megköszönjük, ha előre jelzi, milyen időpontban tud érte jönni, hogy a helyszínen legyünk és biztosíthassuk a gyors átadást.