Általános Szerződési Feltételek

ÜZEMELTETŐI ADATOK

Üzemeletető: IT-Droid Bt.
Üzemeltető címe: 2310. Szigetszentmiklós, Tököli út 8.
Ügyvezető igazgató: Szivós Tamás
Adószám: 24936763-2-13
Közösségi Adószám: HU 24936763
VPID: HU 0033788458
Számlavezető bank: Wise
Számlaszám: 12600016-15911288-03501754
Cégjegyzékszám: 13-06-068014
Cégbíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

A SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK ALAPFOGALMAI

Szolgáltató: Aki a webáruház szolgáltatásait adja.
Vásárló: Aki a webáruház szolgáltatást igénybe veszi, azaz a webáruház internetes felületén keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.
Szállító: A vásárló által megbízott szállítmányozó futárszolgálat.

ONLINE SZERZŐDÉSKÖTÉSI FELTÉTELEK

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSzF) az IT-Droid Bt. (továbbiakban: Szolgáltató; eladó) és az IT-Droid Bt. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatást igénybe vevő fél (továbbiakban: Fogyasztó; Ügyfél; Vásárló; vevő) jogait és kötelezettségeit (távollevők között kötött szerződések esetén jogszabályban előírt tájékoztatást) sorolja fel. (Szolgáltató és Ügyfél együttesen a továbbiakban: Felek.)

A szerződés és a weboldal nyelve: magyar.
Jelen szerződési feltételek 2019. július 31. napjától hatályosak.

A Vásárló a honlapon keresztül történő megrendelésével egyidejűleg elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen Általános Szerződési Feltételeket. Az Eladó fenntartja a jogot magának arra, hogy az Általános Szerződési Feltételeket bármikor, a Vásárlónak küldött előzetes értesítés nélkül módosítsa.

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely az rconline.hu weboldalon (a továbbiakban: weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: webáruház) keresztül történik. A Szolgáltató webáruházában történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza.

A webáruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.
Az Eladó a Vásárló megrendelését külön elfogadó e-mail útján fogadja el.

A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül.

A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Webáruházban végrehajtott megrendelést követően az Eladó általi visszaigazolás következményeként a megrendelt termékre közötte és az Eladó között távollevők között kötött adás-vételiszerződés jön létre. A Vásárló/Fogyasztó kifejezetten tudomásul vesz, hogy a Webáruházban történt vásárlása fizetési kötelezettséget von maga után.
A termék átvételének bármi nemű meghiúsulása, a szerződés megszűnését vonja maga után.
A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli.

Az RConline.hu internetes weboldalt az IT-Droid Bt. üzemelteti és tartja fenn.

A webáruházunkban kínált termékek adatainak, árainak, egyéb jellemzőinek helyességét a legnagyobb odafigyeléssel ellenőrizzük, de felelősséget ezekért vállalni nem tudunk. A leírások esetleges pontatlanságáért felelősséget nem vállalunk.

Az aktuális vételár a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó végfelhasználói ár, a feltűntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek.

Az esetleges elírásokból eredő problémákért cégünk nem vállal felelősséget. Amennyiben minden erőfeszítésünk ellenére mégis hibás ár kerül a webáruházba -, különös tekintettel az evidens, nyilvánvalóan téves (pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő 0 forintos vagy 1 forintos árra, illetve a piaci árhoz képest irreális mértékben eltérő árra), akkor nem vagyunk kötelezhetőek a terméket hibás áron eladni. Azonban minden esetben felajánljuk a helyes áron történő vásárlást, illetve lehetőséget, hogy a Vásárló elálljon vásárlási szándékától, költségvonzat nélkül. A több termékcsoportból történő egyidejű vásárlás esetén az egyes csoportokba tartozó termékekre vonatkozó fizetési és szállítási feltételek eltérhetnek egymástól.

A webáruházban lévő termékek adatlapján megjelenített képek illusztrációk, eltérhetnek a valóságtól! Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy a rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változtatása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Harmadik fél által üzemeltetett hirdetési portálokon feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, azok nem minősülnek ajánlattételnek, a webáruházban látható aktuális árak a mérvadóak minden esetben.

A megrendelések vállalt határidőn belüli teljesítéséért mindent megteszünk, de esetlegesen előfordulhatnak késések, illetve a teljesítés elmaradása. Ez esetben cégünk anyagi, erkölcsi vagy bármely más természetű felelősséggel nem tartozik.

Az oldalakon található anyagok szerzői jogi védelem alatt állnak és azok bármely, engedély nélküli felhasználása szerzői jogi, szabadalmi és egyéb jogszabályokba ütközhet. A jelen feltételek bármilyen megszegése értelmében Ön az oldalak használatára vonatkozó engedélyt automatikusan elveszíti és az innen korábban szerzett minden információt köteles haladéktalanul megsemmisíteni.

REGISZTRÁCIÓ VÁSÁRLÁS MENETE

A webáruházban vendég módban, vagy regisztráció után vásárolhat a Vásárló. A regisztráció ingyenes, on-line módon, egy adatlap kitöltése és elküldése útján történik. A hibásan kitöltött adatlapokból eredő téves teljesítésekért nem vállalunk felelősséget.
A webáruházba történt regisztrációval olyan többletszolgáltatások elérhetőek, mint például: kuponkódok használata, termék elérhetőség értesítők stb.

A regisztrációval a felhasználó elfogadja a vásárlási feltételeket és azt magára nézve kötelezőnek tekinti.
Az árak és a futárszolgálat díja bruttó ár, a 27% adót (ÁFA) tartalmazza.
A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
Az általunk forgalmazott termékek – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását mellékeljük. Ha nem kapná meg az áruval együtt a használati utasítást, akkor a termék használatba vétele előtt jelezze Ügyfélszolgálatunknál és pótoljuk.

A megrendelést az Eladó weboldalán keresztül csak akkor fogadja el, ha a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. Az Eladót a Vásárló által tévesen illetve pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A Vásárló a választott termékeket a termék adatait ismertető oldalon lévő „Kosárba” gomb használatával vásárolhatja meg. A Kosár tartalmának módosítására a „Kosár tartalmának megjelenítése” linkre kattintást követően van lehetőség, itt módosítható az egyes termékek kívánt mennyisége is, illetve a Kosár tartalma módosítható, törölhető. Amennyiben a Vásárló a Kosár tartalmát véglegesítette, a Rendelés jóváhagyása linkre kattintást követően megjelenő összegző oldalon ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt rendelése adatait, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez.
Szolgáltató a Vásárló megrendelésének megérkezését követően a Vásárló részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolja, mely azonban nem minősül a Vásárló ajánlatát elfogadó e-mailnek. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor az Eladó ajánlati kötöttsége, illetve a Vásárló bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.
A rendszer a vásárlást követően automatikus visszaigazolást küldd a vásárló részére (vevő által jóváhagyva) azonban a rendelést egy általunk küldött (Megerősített, a termék megrendelése feldolgozva) email értesítő után tekintjük elfogadottnak.

FIZETÉSI MÓDOK

A webáruházunkban megtalálható termékeinket két módon tudja kifizetni, utánvételes fizetéssel (bankkártyaával is) vagy biztonságos online kártyás fizetéssel.

Elkötelezett híve vagyunk az úttörő online marketing eszközök, fizetési módszerek alkalmazásának, ezért elsődlegesen bankkártyás fizetést biztosítunk kedves vásárlóinknak. A bankkártyás fizetés gyors, kényelmes és nyomon követhető, éppen ezért egyre elterjedtebb itthon is (külföldön pedig népszerűbb bármi másnál).

Bankkártyás fizetés

3 brutálisan őszinte indok, hogy miért nem érdemes “félni” az online kártyás fizetéstől:

  • MINDEN banknak van “visszahívási” (szaknyelven chargeback) joga a terhelés után 24-48 óráig. Magyarul ha jogosulatlan terhelést lát a számláján, csak jelzi a banknak és azon nyomban visszahívják az összeget a kártyára.
    Tehát teljesen kockázatmentes a vásárlás valójában bármilyen oldalon, mert ha bárki is több pénzt von le Öntől, mint amennyibe Ön beleegyezett, könnyedén közbe tud lépni.
  • Mi az ügyfeleinkből élünk, így a hitelünk a legfontosabb. Az a legnagyobb érték számunkra, ha bíznak bennünk. Így hülyék lennénk eljátszani ezt a bizalmat, gondoljon bele: hogyan tudnánk hitelesen üzemeltetni webáruházunkat 2004 óta? Hogyan ajánlana a többi vevőnk (ahogy Ön is), ha lenne egy pici gyanú is velünk szemben?
    Sehogy.
    Ezért Mi mindent megteszünk, hogy maximális biztonság mellett fizessen nálunk: Fizetési oldalunkon is SSL tanúsítványt használunk, hogy ne láthassa harmadik fél a küldött adatokat, a bankkártya adatait nem mi kezeljük, nem tárolunk semmilyen adatot, ezeket mind a fizetési szolgáltatók kezelik.
  • A fizetési szolgáltatónk a Barion.

Az internetes bankkártyás fizetés a közhiedelemmel ellentétben teljesen biztonságos és semmivel sem kockázatosabb mintha a CBA-ban vagy a Tesco-ban fizetne kártyával azért amit vásárol. Adatait akkor tudják ellopni, ha ismeretlen, gyanús oldalakon adja meg őket, úgy ahogyan a való életben is veszélyes odaadni egy ismeretlen embernek a kártyáját. A mi felületünk viszont minden hivatalos kritériumnak eleget tesz, cégünk (IT-Droid Bt.) leinformálható, https protokollt használunk fizetési oldalunkon és adatai egy titkosított csatornán keresztül továbbítódnak egy milliárdos multi cégeket kiszolgáló bankkártyás fizetési központba. Az adatait sehol senki nem tudja visszafejteni, kizárólag a bankfiók tudja felismerni, hogy a kifizetést jóváírja nekünk.

Fontos! A vételárat a bankkártyán csak “zároljuk”, azaz késleltetve vonjuk le, miután ellenőriztük a raktárkészletünket. Ezzel is védjük vásárlóinkat, hogy ne fizessenek olyanért, ami esetleg nincs készletünkön, vagy a rendelés napján beszállítónknál sincs készleten.

Segítség bankkártyás fizetéshez:

Általános Szerződési Feltételek 1

A bankkártya szám 12-19 db számból állhat, a fenti mintán látható helyen keresse. A lejárat általában a kártyán “Valid thru 01/17” jelöléssel található. A lejáratból az első két szám a hónap, a második kettő az év.

Általános Szerződési Feltételek 2

A bankkártyája CVV kódja a hátlapon található, csak 3 számjegyből állhat.
Általában egy fehér kis téglalapon belül található.

Barion bankkártyás fizetés

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Banki utalás

A vételárat banki átutalással is fizetheti, céges vásárló esetén díjbekérőt is ki tudunk állítani. Számlázáshoz a Billingo rendszerét használjuk, a számlákat elektronikus úton juttatjuk a vevőknek (kérésre nyomtatott formában is.. Utalásnál megjegyzésként kérünk tüntesse fel a rendelés azonosítóját és/vagy a díjbekérő vagy a számla számát. A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik, a rendelés állapotáról minden esetben email értesítést küldünk.

Utánvételes fizetés

A megrendelt termékeket utánvételes fizetési móddal nem küldünk ki. Azonban személyes átvételre Szigetszentmiklósi bemutatótermünkben és átvételi pontunkon lehetőség van átvenni rendelését. Készpénzzel és bankkártyával is ki tudja fizetni a megvásárult termékeket.

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

Webáruházban leadott rendelés átvétele 2310. Szigetszentmiklós, Gyári út 31/12 szám alatt található RC-Klub Modellbolt átvételi pontunkon, nyitvatartási időben történik.

FUTÁRSZOLGÁLATOS SZÁLLÍTÁS UTÁNVÉTTEL

A megrendelő az Általános szerződési feltételek elfogadásával (megrendelés véglegesítésével) megrendeli a futárszolgálattól a szállítást. A futárszolgálat a megrendelésről értesítést kap. A futárszolgálat átadhatja az alvállalkozónak a megrendelést, és annak adatait a kézbesítéshez. Az összeget a vásárló az átadó futárnak készpénzben teljesíti. A szállítás díja a megrendelés folyamán kerül kiszámolásra. A szállítási díjat a vásárlás befejezése előtt a webáruház kijelzi a vásárló számára.
A szállító a csomag átadásáról, és a készpénz átvételéről bizonylatot ad az átvevőnek. A szállító részteljesítést nem fogadhat el. A Vásárló a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja.

A teljesítés helye minden esetben Magyarország. A Magyarországon kívüli átvétel esetében a szállító cég minden esetben az Ön nevében (Ön helyett) jár el, a házhozszállítást Ön a megrendelés leadásakor kéri. Az áru hivatalosan akkor kerül átadásra, amikor telephelyünket elhagyja.

A rendelések kiszállítását az alábbi négy csomagküldő szolgálat végzi.

– EasyBox, Foxpost és Z-BOX csomagautomatába, a nap 24 órájában bármikor felvehető a csomag,
– Packeta átvételi pontokon veheti fel a csomagot a megadott nyitvatartási időben,
– Sameday futárszolgálat szállítja házhoz hétköznapokon 9 és 17 óra között.

A kiszállításról a futárszolgálat értesítőt küld emailben vagy telefonon. A csomagok feladása raktáron lévő termékek esetében legkésőbb másnap történik, így a kiszállítási idő kb. 1-2 nap.


SAMEDAY FUTÁRSZOLGÁLAT DÍJSZABÁSA
Szállítási díj1900 Ft
EASYBOX, FOXPOST ÉS Z-BOX CSOMAGAUTOMATÁK DÍJSZABÁSA
Szállítási díj1200 Ft
PACKETA ÁTVEVŐPONTOK DÍJSZABÁSA
Szállítási díj1200 Ft

SZAVATOSSÁG

A Vásárló kérhet javítást vagy cserét, kivéve, ha az ezek közül a Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen illetve az Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a javítást, vagy a cserét nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Szolgáltató adott okot.
Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
– A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A bruttó 10 000 Ft feletti összegű termékekre a jótállás időtartama 12 hónap. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük. A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.

Azon termékek esetén, ahol a vételár nem éri el a bruttó 10 000 Ft-ot, a termék mellé jótállási jegyet nem mellékelünk, ezen termékekre egységesen 6 hónap garanciát biztosítunk, a jótálási igény kezdete a számlával igazolható.

A gyártó, illetve a forgalmazó mentesül a felelősség alól, ha:

– a fogyasztó már a szerződéskötéskor tudott a hibáról, és ennek ismeretében is megkötötte a szerződést;
– a fogyasztó észreveszi, hogy a kötelezett hibásan teljesített, és ezt nem közli időben, akkor az ebből eredő kárért nem felel.
– a fogyasztó szavatossági jogait az olyan hibák tekintetében érvényesítheti, amelyek a teljesítés időpontjában már megvoltak, és két éven belül felszínre kerültek.

– Használtcikkeknél ez a határidő az eladó és a fogyasztó közötti megállapodással egy évre lerövidíthető.
A számlán, vagy az azonosító címkéken történő bármely szabálytalan javítás, törlés, átírás vagy valótlan adatok bejegyzése a jótállás érvénytelenségét vonja maga után. Megszűnik a jótállási kötelezettség, ha a meghibásodás az alábbi okok miatt következik be:

Nem rendeltetésszerű használatból eredő kár, amely lehet helytelen tárolás, nem megfelelő üzemeltetés, külső beavatkozás, rongálás. Erős napsugárzás, nedvesség, elemi kár (villámcsapás, túlfeszültség) vagy bármilyen mechanikus sérülés miatt bekövetkezett károsodás. Illetéktelen szerviz, illetve magánszemély beavatkozása által okozott károsodás.

A termékek szakszerűtlen kezelése a jótállás elvesztésével jár.

A Vásárló a jótállási igényét a szabályosan kitöltött Jótállási jeggyel érvényesítheti. Hiányosan, vagy ki nem töltött jótállási jegy esetében a garancia igazolásához a vásárlási bizonylat is szükséges. Kérjük, hogy a vásárláskor kapott jótállási jegyet őrizze meg, és minden szerviz esemény alkalmával hozza magával! Jótállási jegy hiányában csak fizető javítás keretei között tudunk szolgáltatásokat nyújtani.
A garancia időtartama termékenként más és más lehet.
A készülékhez tartozó elemek, akkumulátorok, fülhallgatók, és egyéb tartozékok (kábelek, tokok, pántok, adapterek stb.) hibája készülékcserére nem jogosít.

Nem tartoznak a jótállás körébe:

– A termékhez adott szoftverek, mivel azok szellemi termékek.
– A termékhez tartozó elemek, akkumulátorok, fülhallgatók, és egyéb tartozékok (kábelek, tokok, pántok, adapterek stb.)
– A gyártó által előírt rendszeres ellenőrzések, karbantartások, és a természetes elhasználódásból eredő meghibásodások javítása, illetve az ezekből eredő szükségszerű alkatrészcserék.
– A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás.
– A termékeink használati utasításában nem szereplő szolgáltatás,technikai paraméterek között fel nem sorolt paraméter hiánya, meg nem említett feladatra való alkalmatlansága, illetve az ezzel kapcsolatos Ügyféli elégedetlenség nem tartozik a jótállási kötelezettségek körébe. Minden vásárlás előtt biztosítjuk a legszélesebb körű tájékozódási lehetőséget.

Csak a Vásárló teljes költségtérítése mellett vállalható a javítás:

– Ha a felhasználó kezelési útmutatótól eltérően használta a készüléket.(Ha a jótállási javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba rendellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb vásárlás után keletkezett okból következett be.)

– Ha a készüléket az Eladó cég engedélye nélkül megbontotta.

Az ilyen okokból meghibásodott termék javítási költsége a jótállás időtartamán belül is a Vásárlót terheli. Hibásnak vélt, de kifogástalanul működő termék bevizsgálási díja szintén a Vásárlót terheli.

3 munkanapon belüli meghibásodás /termék cseréje/

Ha az Fogyasztó által vásárolt és a 151/2003-as Korm.rendelet hatálya alá tartozó termék a vásárlástól számított 3 munkanapon belül meghibásodott, azt az eredeti termékkel megegyező típusú új termékre kicseréljük feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Ha cserére nincs lehetőség (pl. nincs raktáron. kifutott termék)és előreláthatólag 14 napon belül a csere nem kivitelezhető, akkor a termék árát visszafizetjük.

A készülék csere igényét 3 munkanapon belüli jelzés esetén tudjuk figyelembe venni, cserére, vagy a termék vételárának visszafizetésére csak a termék bevizsgálása után kerülhet sor, amit a szerviz végez el.

A hibásnak vélt terméket, és a hibabejelentő lapot kitöltve az alábbi címre kérjük visszajuttatni:

A dobozra kérjük írják rá: 72 órán belüli meghibásodás

IT-Droid Bt.
Szigetszentmiklós
Tököli út 8.
2310

3 munkanapon túli meghibásodás

Amennyiben a termék meghibásodik arra a szavatosság(kellék-, termékszavatosság)vagy a jótállás szabályai lesznek irányadóak. Kötelező jótállás a fogyasztó és vállalkozás között kötött szerződés keretében értékesített, és a 151/2003. jogszabály mellékletében felsorolt új, tartós fogyasztási cikkekre terjed ki. A jótállási határidő a termék fogyasztó részére történő átadásának napjával kezdődik. A fogyasztó a hiba észlelése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles jótállási kifogását a forgalmazóval közölni.

A hibásnak vélt terméket, és a hibabejelentő lapot kitöltve az alábbi címre kérjük visszajuttatni:

IT-Droid Bt.
Szigetszentmiklós
Tököli út 8.
2310

Vásárlástól való elállás /14 napon belül/

A megrendelt termékek kézhezvételétől számított 14 napon belül (naptári nap!) a Vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. (Kézhezvételi időpont a futártól történő átvétel időpontja, ez a futártól kapott nyugtával bizonyítható.) Ezt a szándékát írásban(e-mailben vagy postai úton) kell jeleznie az ügyfélszolgálat felé és a kiszállított terméket számlával, jótállási jeggyel együtt az IT-Droid Bt. magyarországi címére vissza kell juttatnia postai úton. Ebben az esetben az IT-Droid Bt.a termék visszaérkezésétől számított 14 napon belül köteles visszatéríteni a vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget, amennyiben a Vevő a terméket visszaszolgáltatta az eladó részére. A megrendelt termék visszajuttatásának költségeit a Vevő viseli, valamint elállás esetén a vállalkozás nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak az emelt díjú fuvarozásból eredő többletköltségeket.

Amennyiben a Vevő él elállási jogával, úgy köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni az IT-Droid Bt.részére postai úton.

Az IT-Droid Bt.kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni, melyre kizárólag banki utalással van lehetősége. A csomagolás sérüléséből, vagy a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk költségei a Vevőt terhelik. Abban az esetben, ha a terméket a Vevő nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni az IT-Droid Bt.nem vállalja a termék teljes áron való visszavásárlását, ez esetben a termék szervizben történő bevizsgálása következik, majd a vásárlót kiértesítjük a várható javítási költségről, amit elfogad, és a termék vételárából levonjuk, vagy megtagad, ez esetben a hozzánk beküldött terméket visszaküldjük a vásárló részére.

Felhívjuk kedves vásárlónk figyelmét, hogy a termék visszaküldése alatt történő bármely nemű a készülékkel kapcsolatos kár a vásárlót terheli (csomag-termék sérülése, elvesztése, lopás, rongálás stb..) ezért kérjük, fokozott figyelmet fordítson a megfelelő csomagolásra, a doboz lezárására, és a megfelelő feladás kiválasztására is!

A vitás helyzetek elkerülése érdekében, a csomag kibontásáról képi és videófelvételt készítünk!

Vásárlástól való elállás esetén a küldeményeket csak ezen szlovákiai címen tudjuk fogadni, az utánvétesként visszaküldött csomagok átvételét megtagadjuk!

Postacímünk:

IT-Droid Bt.
Szigetszentmiklós
Tököli út 8.
2310

Az EU-s adószámmal vásárló ügyfeleket ugyanazok a jogok és szolgáltatások illetik meg, mint a bruttó árat kifizető ügyfeleket. A magyarországi vásárlás esetén a hazai garanciás jogszabályok érvényesek a vásárló állampolgárságától függetlenül.

A vásárlással a vevő elfogadja, hogy a magyar jótállási és szavatossági törvényekben foglalt jogok illetik meg.
Az EU-s adószámmal való vásárlás feltételeit itt is megtalálhatja:link

A szavatosságra, jótállásra vonatkozó hatályos jogszabályok:
– A jótállási igények intézését a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelete szabályozza. A jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti.

– 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
– 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről

Valamit a 2015. évi CXXXVII. törvény szerint a következők:

Tájékoztató Békéltetői Testület bevonásának lehetőségeiről

Amennyiben webáruházunkkal szemben jogos fogyasztói panasza van és webáruházunk e panaszát elutasítja, úgy Ön jogosult lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni. A békéltető testület által indított eljárás indításának feltétele, hogy a fogyasztó (vásárló) az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell:

  1. a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  2.  a fogyasztói jogvitával érintett pénzügyi szolgáltató nevét, székhelyét,
  3. a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  4. a fogyasztó nyilatkozatát a vitás ügy rendezésének megkísérléséről,
  5. az elutasított panaszt,
  6. a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben közvetítői eljárást vagy polgári peres eljárást nem indított,
  7. a döntésre irányuló indítványt.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu .

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ és elérhetőség itt érhető el:http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek .

Felhívjuk Vásárlóink figyelmét, hogy panasszal kapcsolatos észrevételeiket 2016. február 15-től az online vitarendezési platformon keresztül is benyújthatják. Az Európai Online Vitarendezési Platform honlapja magyar nyelven itt érhető el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Magyarországon az ún. online vitarendezési kapcsolattartó pont működtetését és feladatait a Budapesti Békéltető Testület látja el. A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: [email protected]
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

Az online vitarendezési eljárással kapcsolatosan tájékoztatást a +36 1 488 2033 telefonszámon, illetve az [email protected] elérhetőségen kérhet.

378/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnt.
Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.
Ezzel egyidejűleg 197 járásban jelenik meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu